Πώς να προβληθείτε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα

1280px-Social-medi_20191025-182951_1

Ξεφεύγοντας από το δομημένο περιβάλλον μιας επιχείρησης και ξεκινώντας να λειτουργώ ως ελεύθερος επαγγελματίας μου πήρε χρόνο και να μορφοποιήσω το brand μου αλλά και να αποκτήσω περισσότερους πελάτες. Σας μίλησα στο προηγούμενο post για τους 5 τρόπους για να αρχίσετε να προβάλλετε τον εαυτό σας και σήμερα συνεχίζω με τους τρόπους προβολής μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Εστιασμένη, μετρήσιμη προβολή O μεγάλος ανταγωνισμός στα social media, ειδικά στο facebook, έχει δυσκολέψει την προσέγγιση του κοινού με δωρεάν αναρτήσεις. Γι αυτό γίνεται πιο αναγκαίο να δημιουργήσουμε μια πληρωμένη διαφήμιση για να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό, ειδικά όταν έχουμε κάτι διαφορετικό να προβάλλουμε ή να προσφέρουμε. Η δημιουργία διαφήμισης στα social media είναι εύκολη στη χρήση μια που το κάθε δίκτυο δίνει σαφείς οδηγίες, αποτελεσματική γιατί εστιάζει στο πελατολόγιο που εμείς επιλέγουμε, μετρήσιμη γιατί μας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε τα στατιστικά στοιχεία καθημερινά και φθηνότερη από άλλες μορφές διαφήμισης. Καλό είναι να έχω στόχο - τι θέλω να πετύχω. Ήμουνα πολύ σκεπτική την πρώτη φορά που αποφάσισα να δώσω χρήματα για διαφήμιση. Προσπαθώντας να βρω τρόπους προβολής του γραφείου μου  αποφάσισα να δημιουργήσω μια σελίδα με marketing tips for small business owners στο facebook ώστε να ενημερώσω ένα ευρύτερο κοινό για τις υπηρεσίες μου. Με το ελάχιστο ποσό που προτείνει το facebook απέκτησα μέσα σε 2 εβδομάδες 600 νέα likes. Πανευτυχής!

Ποιοι είναι οι στόχοι μας όταν διαφημιζόμαστε στα social media; Να αυξήσουμε το awareness των υπηρεσιών μας , να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στο website μας, να αποκτήσουμε νέο πιθανό πελατολόγιο, να προωθήσουμε τις υπηρεσίες μας, να αυξήσουμε τη συμμετοχή σε μια εκδήλωση μας και άλλοι. Να ξέρω σε ποιο κοινό απευθύνομαι Ανάλογα με το δίκτυο που επιλέγουμε για να έχουμε μεγαλύτερη απόδοση η διαφήμιση μας εστιάζουμε στο κοινό που μας ενδιαφέρει. Ειδικά το facebook διατηρεί τρομερή πληροφόρηση για τους χρήστες του ώστε πολύ εύκολα να εστιάσουμε στο κοινό που θέλουμε. Ηλικία, φύλο, τοποθεσία, ενδιαφέροντα. Μπορούμε να εστιάσουμε σε χρήστες βασισμένοι στα groups που συμμετέχουν, στις σελίδες που έχουν κάνει like ή στους fans των ανταγωνιστών μας. Το linked in από την άλλη είναι καταλληλότερο όταν απευθυνόμαστε σε  επιχειρήσεις (Β2Β). Μπορούμε να στοχεύσουμε σε μέγεθος επιχείρησης, κλάδο δραστηριοτήτων, γεωγραφική θέση, δεξιότητες, ηλικία, φύλο, groups. Περισσότερα likes στο facebook Το facebook μας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσουμε μια δημοσίευση μας ή τη σελίδα μας, να στείλουμε κοινό στο website μας, να αυξήσουμε τη συμμετοχή στην εκδήλωση μας, να αυξήσουμε τη ζήτηση της προσφοράς μας ή τις προβολές των βίντεο μας. Στα μπλε πλαίσια που ακολουθούν τις δημοσιεύσεις μας επιλέγουμε «προώθηση δημοσίευσης» ή «προώθηση σελίδας» ή «προώθηση ιστότοπου» και ανοίγει ένα πλαίσιο που μας καθοδηγεί στη «δημιουργία κοινού». Μπορούμε επίσης από τη στήλη που εμφανίζεται αριστερά στην αρχική μας σελίδα να επιλέξουμε «δημιουργία διαφήμισης» και πάλι να ανοίγει το πλαίσιο «δημιουργία κοινού». Στη συνέχεια επιλέγουμε τον προϋπολογισμό μας, τη διάρκεια της καμπάνιας και τη μέθοδο πληρωμής (συνήθως πιστωτική κάρτα). Αυξήστε τους followers στο twitter. Στο twitter έχουμε δύο επιλογές διαφήμισης, προώθηση του λογαριασμού μας ή των tweets μας. Προωθώντας το λογαριασμό μας θα πλησιάσουμε ένα μεγάλο κοινό και είναι καλός τρόπος να αυξήσουμε τους followers. Έχοντας νέους followers μπορούμε να αποκτήσουμε emails του κοινού που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες σας, να δημιουργήσουμε εμπιστοσύνη, να στείλουμε κοινό στο website μας και να αυξήσουμε το awareness. Με την αποτελεσματικότερη προώθηση των δημοσιεύσεων μας καλό είναι να χρησιμοποιούμε αυτό που ονομάζουμε call to action, να προσκαλούμε δηλαδή το κοινό να κάνει μια συγκεκριμένη ενέργεια όπως να απαντήσει, να δηλώσει συμμετοχή, να κοιτάξει το video, να αγοράσει το εισιτήριο κλπ. Linkedin για Β2Β Αν πατήσουμε το «Business Services» επάνω δεξιά στη σελίδα μας, θα βρούμε «advertise» για να ξεκινήσουμε την περιήγηση μας στη διαφήμιση στο linkedin. Δίνουμε σύντομο τίτλο, το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε, το url του website μας και τη φωτογραφία ή τη μακέτα της διαφήμισης μας. Θυμηθείτε ότι το να συνδεθείτε με κοινό στα κοινωνικά δίκτυα είναι σαν να δημιουργείτε οποιαδήποτε διαπροσωπική σχέση- Πρέπει να είναι αυθεντική και να προσδίδει αξία. Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, γράψτε μου στο χώρο από κάτω αν πιστεύετε ότι αξίζει ένας ελεύθερος επαγγελματίας να πληρώσει για να διαφημίσει τις υπηρεσίες του στα κοινωνικά δίκτυα.

How to promote yourself through social media
Are you a freelancer? Learn how to promote yoursel...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Σάββατο, 30 Μαϊος 2020